erikaklang

40 LAX

Kategori: ERIKA/KLANG

Hur hur hur hur, bra är vi? Hur bra? va?! HUR?
Är hemma från tävlingen och hockeymatchen nu. Vilka tror ni inte vann tävlingen då? SPE1A såklart! spetta, spetta, spetta. 40 lax vann vi. 40.000 kr. Så jädra skönt att piska på tvåorna igen. Några från klassen fick gå ut på isen och ta emot priset. Först var tanken att jag skulle vara en av dom. Men sedan kom Rusul och bad om att vi kunde byta. Så jag var snäll och gick med på det. Synd för folket som var där att dom missade min ramling. För vem annars om inte jag skulle glida ut på isen och halka? Nä just det. Jag. Det finns ingen annan som skulle kunna åstakomma något sådan klantigt och pinsamt. Det var nog lugnast att byta med Rusul ändå. Iallafall så vann vi hela skiten. PISK. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: