erikaklang

DR.MARTENS/IN/GOLD

Kategori: LISTS



10 FAVORITER
färg: svart
mat: fondue, lätt!
band: the kooks
film: vet inte.
bok: de flesta av katharina von bredow.
sport: innebandy
årstid: sommar/vinter. omöjligt att välja.
veckodag: lördag.
glassmak: apelsin/choklad.
tid på dygnet: det beror ju på vad det är för dag vi snackar om.
- 8 FÖR TILLFÄLLET:
humör: trött.
smak: päronkräm.
kläder: bikini, ska ut och sola förstår ni..
bakgrund: en över alla hustaken i spanien.
nagellack: vitt.
tid: 11:17.
omgivning: min bror, tv:n osv.
irritationsobjekt: att jag är för lat för att lyfta på mitt arsel och ge mig ut i solen.
- 5 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: nej.
brutit mot lagen: ja.
blivit arresterad: nej.
badat naken: ja, några gånger.
varit med på TV: nja, i någon minut bara på nyheterna när jag har slinkit förbi i bakgrunden.
kysst någon du inte känner: ja.
- 3 PERSONER
du kan berätta allt för: oj. vet ej.
du tycker om: jag tycker om många många fler än 3.
du inte gillar: det tänker jag inte nämna.
- 2 VAL
kaffe eller te: fyfaro för båda.
vår eller höst: jag får beslutsångest på alla sådanna här välja2-frågor.. våren för att det är så skönt när man känner att det kalla äntligen försvinner och att sommaren snart kommer men hösten för att jag är rätt less på sommaren vid den tiden och vill bara att det ska komma ett tjockt lager snö så jag kan kasta mig ut i backen. gillat inte sådanna frågor. 

listan är snodd från signe/milk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: