erikaklang

There's a melody that plays in my head all time.

Kategori:

Idag har jag suttit med Pettan i klassen och kollat på skid/snowboard filmer. Gött. Så jag tänkte liksom ägna detta inlägg åt ÅRE. Sköna, vackra underbara ÅRE. Lite bilder från last year blir det.
sanna åt vänster och jag åt höger. Bräcke.


Axel, Jag och Mamma så högt upp man kan komma. På toppen. Det ni.


Sanna och Axel i Tusenmetersliften.


Skiis. Mina völkl.


Vissa är klantigare än andra. Sanna tillhör de klantigaste.


Afterski. Fjällgården. Dansar och spelar piano på bardisken. Känsla.


Jag och Sanna med den givna slushen. RCtönt.


Jon Olsson. Snygg va. A, a? Rakt in i min kamera. Mjauu.
Det var liksom Super Session när vi var där.
Bland annat så var Colby West, Simon Dumont, Sammy Carlson, Jossi Wells, PK Hunder, Andreas Håtveit också där. Ännu mer Majuu.


Visst det blev en hel del bilder men ja. Nu har ni sett några. Jag blir så himla sugen på snö bara när jag kollar igenom bilder och videor. Jag längtar så värst efter att åka!
Men först vill jag ha en mysig höst med stora varmakoftor innan skidorna och tjockkläderna åker på.

Kommentarer

  • tuva säger:

    tack för ikväll snygging! vi ses imorgon:)

    2008-09-06 | 00:36:16
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/
  • kristin säger:

    oh, jon olsson ;)

    2008-09-06 | 11:57:37
    Bloggadress: http://fkj.blogg.se/
  • simon s. säger:

    whaaaat, inte fan visste jag att du hade sån koll på åkare o shit. Storjibbarn med völkl's ;)

    2008-09-07 | 11:58:47
    Bloggadress: http://simonsandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: