erikaklang

Saturday night fever.

Kategori: ERIKA/KLANG

För det första måste jag meddela att alla bilderna från kvällen ser gräsliga ut. hahah inte en ända normal en. men jag får väl skrapa ihop en halvdan en ;)


Detta var då vad min kropp bar på tjejmyset. Roligt med rosa strumpisar tycker jag. Köpte dem på lördagen också. Devided, H&M. 29.50:- billigt billigt! Sedan har vi fodral från GT och armband från Lindex.


Tuva. Guld-Tuva. ♥


Men haha, trött blick. Den bjussar vi på! Elina är fotograf.


Nattliga promenader med bästa tjerna är bland det underbaraste som finns! Det ser man ju bara på min min om vad jag tycker om det. haha

Kommentarer

  • tuva säger:

    det borde stå "största dubbelhakan"-tuva. haha. puss!

    2008-09-30 | 20:22:39
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: