erikaklang

080905

Kategori: ERIKA/KLANG

Äntligen helg. Fast veckan har gått riktigt fort ändå. Vi må ha gävles roligaste klass och Stina i våran klass är världens sötaste. Hon bjöd på bullar idag så vi fick fika på eftermiddagen. Bara ändå sådär. Puss. Just det, igår åkte bussen bara förbi mig. Han struntade liksom i att plocka upp mig bara . hallå?. taskigt. Den var för "full". Fast det alltid finns en massa plats där bak bara för att endel inte kan gå längre bak och ställa sig. Suck. Aja det där lämnade vi igår egentligen. Idag är det glada fredagen. Ikväll ska jag och några brudar hem till Tuva på filmmys. Kan inte bli annat än trevligt! :)

Imorgon förvandlas jag till en Indian!
Jag ska nämligen på maskerad imorgon. Mjau så kul. Folka ska vara leopard, fjäril, ballerina, ängel, djävul och massa mer.
Så här skulle man ju vilja se ut.


Russh #21.

Hur vacker som helst.  Men sådana kläder äger jag inte så jag ska istället ah en gammal indian-klänning som mamma sydde mig när jag gick på dagis som jag fortfarande kan ha. haha. Med massa smycket, fjädrar , mockasiner osv. Fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: