erikaklang

Stay young.

Kategori: ERIKA/KLANG

Teambuilding. Det är precis vad vi har gjort idag.
Fyfan vad lerigt och blött det var i det här vädret.
Men hur kul var det inte då! haha. Jag tyckte iallafall
att det var skitkul. Det var E1:orna. Varje klass
uppdelad i 2 grupper. Min grupp, KÖTTA-gruppen.
Var bäst, jag lovar. Ingen storhets här nu inte. Vi
klarade allt och gjorde svårare saker än andra.
Och mina tabbar, ack de är inget att prata om.
Man sulle ha haft kort på det. haha, men dom
bjuder jag på. Vem bryr sig.  Puss på mig.
Puss på er. Ajö.


Det där med gårdagens "dagens outfit" . kameran är i strejk. AHHH.
Min värld höll just på att gå under! AAAAALLA låtar var borta. helt borta.
jag förhörde lillebror noga noga om vad han gjort.  Ingenting slutar gott
när axel ska fixa med musik och grejjor. Han har till och med lyckas skaffa
virus. suck på killen. Jag började nästan grina. Seriöst. Världen höll på 
att gå under. Men som tur var hittade jag dom tillslut. I PAPPERSKORGEN.
Idiot.  Jag höll på att dö. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: