erikaklang

Här kommer lite bilder från gamla dar:

Kategori: ERIKA/KLANG

Så här såg min vardag ut:



Jag och Kasper.

- Att glida omkring på gatan med grabbarna, traktorerna och bilarna var bland det coolaste som fanns. Och det roligaste. 1000 gånger roligare än att sitta inne men söta flickorna och leka med barbies.

Så här levde jag livet:


B 1: Jag, andreas, axel och sanna.
B 2: Jag, andreas och sanna på grönan.


- Förutom att vara cool så var jag mycket med kusinerna. På översta bilden har jag min älskade Snowman Snowy t-shirt. Han, ishockey maskoten ni vet.


Lycka:


Vi börjar med Moa i gult sedan motsols så kommer jag, sanna, max, axel, andreas och david.

Kalasen med storgrabbarna var bäst! Andreas 2 år äldre kompisar var tydligen hemskt intressanta. Max han var söt han och David, han var så snygg han kunde bli. Ack.

Vi fortsätter väl någon annan gång va. Det var ju kul det här
Att vara med grabbar var tydligen hel coolt.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: