erikaklang

Daddyday

Kategori: ERIKA/KLANG

Det har inte blivit mycket till farsdagsfirande här i huset inte. Mor och far ligger sjuka, jag pluggar för fulla muggar och axel roar sig själv. De var på krogen igår och de åkte på däng. Båda två. Förvånar mig inte om det är influensan eller något sånt. Förvånar mig inte ett dugg. Eller så var det nån knepig typ som spetsade glasen åt dom. Iallafall så ligger jag isolerad och har gjort det hela dagen i mitt rum. Jag tänker då inte bli en sjukling. Det har liksom vart en sådan där ligge i sängen, plugga och käka kebab dag. Lagomt gott och hel flottigt. Vi har samhällsprov imorgon på alla jäkla "ism". Ideologier alltså. Suck. Läraren sa att det var ett ganska stort prov men vi var nog väl förberädda. Jo tack för den. Vet ingen i klassen som känner sig nåågot säker ens. Jag fattar ca. 00000 av anteckningarna. Jaja. 

Igår hade jag och emma hemma kväll, mysade och kollade på No counrty for old men. Jädra knepig kille alltså. Benhård dessutom. Som mig ungefär. höhö. Nu ska jag plugga vidare på det lilla som jag förstår sen är det Sanningens ögonblick på tv kl. 21. Få se vad Linda Rosing har för färskisar att avslöja. Puss på er.


Grattis Pappa. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: