erikaklang

Jag är kass på att komma på snittsiga rubriker

Kategori: SHOPPING

Sörplandes på en smoothie ( jag har blivit som beroende) tänkte jag lägga in bilder på vad som inhandlades igår. Dock ser jag nu när jag kollar igenom bilderna att de blev riktigt misslyckade. De gör inte kläderna rättvisa.
Vi löser det såhär , blandat med några egna.


suck den här ger inte heller så mycket rättvisa. men jaja. den är iallafall
knälång & trekvartsärmad. Superskön på sommaren. & så billigt. ett riktigt kap!
149 pix på Gina Tricot.


Vita wayfarers. också dom från Gina Tricot. Dock skulle jag vilja ha ett par
turkosa eller  rosa från Blammor. Kostar 199:- & i dom står det nått trevligt.
Leta upp ett par & läs vettja.


Sedan köpte jag denna underbara skapelse från Monki.
Den har fina knappdetaljer på ryggen också!

Sommrig & hur härlig som helst. Perfekt till lata sommardagar på playan.

Jag skrev ju i nått tidigare inlägg att jag ville ha den också.. Här närmare bestämt.


Tjustig bikini från H&M. Väl behövande. Det var urtjusigt med dubbel band.


En snittig tisha från Weekday av märket Chep Monday. Billig som få. 
150 st enkronor. Drakmaskdraken fortsätter liksom runt på ryggen.

Och till sist ett par skor. Men de får stanna i min hemlighet ett tag.
jag trallar omkring i dom nu hehe.

Det var väl allt antar jag, drt återstår att se hur dagen sluta. Jag blir
väl kvar här framför datorn ett bra tag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: