erikaklang

Último día de abril

Kategori: ERIKA/KLANG

Some pics from yesterday...

image647
Heja på den bilden, enda bilden på mig. Eller halva mig. Jag hade förresten den där klänningen på mig.
En jättesöt en. Ni får fantisera hur resten ser ut för jag hittade ingen bättre bild på klänningen. hmm.  Iallafall så är det jag & sanna på bilden.

image648
Ida Nilsson, negerarm

image649
Sanna & Emma i en hemskt trevlig dörröppning , hmm.


jao, jag finner ingen bild på ida nordin. det var ju himla synd. Vänta ni bara , hon är så söt.


PS, för er som inte vet så betyder rubriken Sista April på spanska. Glassigt

Kommentarer

  • idanilsson säger:

    jag ser ju krtivit ut i ansiktet :p .. så det jämnar ut sig ;D

    2008-05-02 | 21:36:54
  • idanilsson säger:

    men du... vad har jag för cp-ställning med min andra arm :P ..

    2008-05-02 | 22:04:17

Kommentera inlägget här: