erikaklang

Time

Kategori: LISTS



Time för en lista ..

Hur tidigt stiger du upp? Vardags: 06.40 exakt. Helger: Varierar mellan 8-10. och ja, tidigt, det är underbart. Man har hela dagen framför sig.
Vem/vilka vet mest om dig? De allra närmaste tjejkompisarna antar jag. samt mamí,
Gillar du att slåss? Eheheh, beror på. hah
Vad ska du göra ikväll? Ta det lugnt och vila. Massa tv-tittande och även några stygn i kors.
Humör just nu: Trött, över trött. Sprallig.
När var du senast full? 1 år sedan ungefär. Den ända gången & då var jag knappt full ens.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Är du bra på att måla? Jo ganska faktiskt. Älskar att måla, ibland..
Vem kramade du senast? oh, klurig en.
Vad längtar du till? Riktigt varma sommardagar på stranden.
Favoritalkohol? 
Vad heter dina husdjur? Har inget, men en söt hund skulle inte vara fel.
Har du körkort? Nej, för 17. Jag får inte börja övningsköra än ens.
Favoritgodis? Det måste vara de här fina rosa, söta vattenmelonerna. E & mitt promenadgodis.
Morgon- eller nattmänniska? Vet inte. Det beror på vad som gälls.
Sparare eller slösare? Både och. Jag spar om jag verkligen vill ha något.
Har du några homosexuella vänner? Nej, men jag skulle faktiskt vilja ha en knärt. 
Bio eller promenad? Jag är väl ingen hejjare på något av det. Picknick i solskenet skulle sitta fint. om vädret inte tillåter är det riktigt mysigt med film.
Har du en besatthet? Mja, hihi. Smoothie i stora lass.
Är du kittlig? Ja, på massor av ställen.
Rädd för insekter? Äsch.
Anser du att du är stark? Ja, både fysiskt och psykiskt, tror jag. 

Salut.

Kommentarer

  • . säger:

    Marcus stil på de dära pappret :)

    2008-05-29 | 19:48:53
  • erika säger:

    anonym :

    haha, verkligen!

    2008-05-29 | 19:50:52
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: