erikaklang

Spanien besök

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag vaknade kl. 8 imorse (!!) alldeles av mig själv. Så kl. 10.00 var jag redan nere på stan.
Gjorde en lite secondhand runda till Ria & RödaKorset, men det förblev utan resultat.
Det var föresten tjockt med motorcyklar på stan. Vette tusan vad det var.. någon crusing eller nått.

Resten av dagen har jag hjälpt emma med HK läxa.  Som tur är har jag redan gjort den. YEY.
Just det, jag har ätit sommarens första grillat. Underbart!
Jag kan inte fatta det! Kl. 00.00 inatt avgår bussen från skolan till arlanda då vi ska picka upp spanjorerna. Det är bara några av oss som ska följa med & möta dom på arlanda. och vid kl.04.00 kommer vi hit. Usch, då är det bara att gå & lägga sig det första man gör.

Ni får vara berädda på att det kommer bli väldigt lite bloggande nästa vecka. om det blir något över huvud taget. Vi får väl hoppas på det. Kanske bara en liten kort uppdatering om vad vi gjort osv. Inga outfits kommer ni nog få se.
ha en trevlig vecka! Hej!




förlåt adrian. jag glömde.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: