erikaklang

She´s got the passion!

Kategori: ERIKA/KLANG

Fredag, äntligen fredag. Dessutom var jag pigg imorse. Studsade upp ur sägen tralala.
Första lektionen hade vi teknik. Vå håller på med raketer & våran blir världsbäst. Eller mja,
vi kommer iallafall vinna för bäst design. Lätt! jag tog nämligen med en massa tejp &
band hemmifrån så våran raket är blå, gul röd & vit randig. + massor av gulliga kaniner
& hamstrar på. ur sött. Svenska prov, matte inlämnings uppgift &  på eftermiddagen
skulle vi ha livräddning på idrotten. Det var värdelöst. Vi trodde typa tt vi skulle få dyka
& rädda en docka eller något, men vi fick bara simma 4 längder. Sen skulle vi 2 & 2
simma med varandra & man skulle hålla händerna vid huvudet typ. Värdelöst.
Efteråt mötte jag upp Emma på stan så gick vi & kikade lite. Hon köpte bl.a en
skolavslutningsklänning.
Imorgon åker jag till uppsala iallafall. Jag är i desperat behov av skor till avslutningen.
jag är inte säker på vad jag vill ha riktigt heller. Vi får se.
Jag ska nog lägga mig snart, snart, jag ska ju upp tidigt imorgon.
Jag blir verkligen glad av era fina kommentarer, fortsätt så! :)


fotograf: jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: