erikaklang

Onsdag

Kategori: ERIKA/KLANG

God morgon!
Helt otroligt att jag hinner blogga på morgonen.  Jag brukar vanligtvis inte ha tid med det, men nu har jag blivit så snabb av mig. Det är riktigt kallt ute fortfarande. När mamma vaknade på morgonen var det 1 grad :O phu! tur att det stigit till 6 grader nu iallafall så kan man ju få hoppas på att det stiger ännu mer under dagen.
Jag blir så less på att jag aldrig kan ladda in bilderna. Jag får ta och fixa det genomgåeende någon dag. Det blir ju inga dagens outfit på det viset heller. Idag har jag iallafall svarta jeans från Chep Monday på mig, längre t-shirt från monki med knut, kort jack/kofta från H&M & converse. Samt klocka från España. Ni får föreställa er den helt enkelt.
Nu ska jag fixa det sista innan jag cyklar iväg till skolan. Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: