erikaklang

Måndag

Kategori: ERIKA/KLANG

Igår så åt vi mat då hos våran lärare som var super gott. Spanjorerna tyckte det var jättestarkt.
Efter det gick vi vidare till Micke & "hängde" där. Hoppade studsmatta, spelade biljard osv.
Vid halv 10 gick vi till Eldorado , en pizzeria. Några åt & några kollade på. Sedan satt vi & 
pratade om hemligheter. heheheh

Idag har de vart i skolan för första gången. De tycker verkligen att skolan är jättefin.
De berättade lite vad de tyckte var annorlunda.. Typ att det var lite folk på gatorna,
att vi fick göra allt som vi ville, klimatet, husen  att alla hade mellanrum mellan varandra med stora gårdar osv.
Roligt att höra. Efter skolan stack vi till valbo köpcentrum & shoppade lite. Dock inga fynd för mig.. Men min tjej köpte något. Jag har inte fått sett det än och hon kunde inte förklara vad det hette på engelska heller så jag får väl vänta & se.
Nu ska vi duscha & sedan ska vi hem till Gustav. Yey. Hörs!

image654

Gustav på flyget hem från Spanien i mina brillor. höhö

Kommentarer

  • Clara säger:

    haha, cooling=)

    2008-05-12 | 10:06:22
    Bloggadress: http://lisettez.blogg.se
  • gust säger:

    tacktack :)

    2008-05-25 | 18:49:34

Kommentera inlägget här: