erikaklang

I never found the words to say it

Kategori: ERIKA/KLANG

Det här må vara bästa dagen på länge.
Kom till skolan & fick veta att vi slapp gå på språket p.g.a att de som inte hade gjort nationella skulle göra det, så vi fick ledigt. Sedan hade vi no & då byggde vi en motor. Roligt och lätt. Efter det så hade vi matte & då fick vi spela spel, utan lärare. Lunch, lååång lunch. Sedan hade vi So & det är fortfarande bara jag och emma som har redovisat så alla andra fick jobba med det och jag och emma slapp gå på lektionen så vi solade. Sedan fick vi sitta ute till halv 2 för nya 7:orna skulle komma på besök, checka skolan & träffa klasserna. Och till sist så hade vi PUH-tid. Alltså typ ta-igen-tid. Och eftersom jag är klar med allt satte jag mig ute läste i min bok. Så jag har i princip bara suttit ute idag. Härligt.
Mer sådana dagar tack! Imorgon säger dom att det ska bli 25 grader. wonderful.
Postar en dagens senare, nu ligger jag och steker på baksidan med s club 7 i öronen. Nostalgi.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: