erikaklang

080522

Kategori: ERIKA/KLANG

Ja, efter en lång dag i skolan så är det väl allt underbart att komma hem.
Nu sitter jag på baksidan på altan iförd bikinitopp & avklippta nudie jeans.
Dricker massor med smoothie & äter vindruvor. Solen steker verkligen på mig.
Underbart med laptop som man kan ta med sig överallt. eller hur?!
Det ända som förstör stämningen lite är väl att jag vet att jag egentligen
inte borde sitta här ute utan jag borde gå in & plugga svenska.
Vi har nämligen prov imorgon, satsdelar. suck.
Lillebror lagar maten i kväll, vilket är helt otroligt. För ett halvår sedan
skulle han råprotestera om han skulle få laga maten men nu så erbjöd
han sig frivilligt. Det skulle inte ens jag göra. Han har fått ett riktigt bra sinne för
kockegenskaper. höhö
Nej nu ska jag luta mig bakåt i solstolen och njuta ett tag innan det är dags
för plugg. Postar kanske en dagen också. Får se. Ha det bra !


Nicole Richie, kolla in hennes underbara tatuering på foten!



Kommentarer

  • Steffi säger:

    okej, hah skrev om det i inlägget, så kika där:P

    härligt med brorsor som lagar mat, mina skulle stenvägra:P

    2008-05-22 | 16:18:56
    Bloggadress: http://steeffis.blogg.se/
  • Anonym säger:

    richie är så jävla söt.

    2008-05-22 | 16:27:25
    Bloggadress: http://colaburk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: