erikaklang

The video killed the radio star.

Kategori: ERIKA/KLANG

 
image575
photo; by me

Otroligt nog är jag redan vaken, fast jag gick & lade mig hyfsat sent igår.
jaja. Försökte en hel timma igår att ta mig in på blogg.se se, men det gick inte.
Så då lade jag av dom förhoppningarna & inväntade morgondagen.
Det blev inget nytt för min garderob igår heller.
Men ny frisyr har jag, eller ny. nja
Det rök ganska mycket på topparna men det känns det skönt.
Jag har aldrig blivit onöjd när jag har klippt mig där jag gör nu. 
Jag tänker inte heller tvätta håret, aldrig. Det doftar godis nästan om det.
mmm
jag säger då det;
Leta upp det här;

 Nygatan 9 i Gävle
&
sök efter  Anna-Karin

så har du funnit den bästa.Jag lovar att du blir nöjd.
Nu sitter jag & tar hem lite låtar men
annars för dagens så har jag inga planer.
Det blir väl lite läxor & sådant.
Ha en bra dag!

ps,  igår så damp äntligen paketet från La Redout ner i brevlådan. tack tack

Kommentarer


Kommentera inlägget här: