erikaklang

The man in my dreams.

Kategori:

Min kille ska ha stil, så är det bara.
Det ska vara enkelt, men stiligt.
Blandat med färger, gammalt, secondhand.
Designade kläder, svensk designat, skjorta,
Jeans, chinos, kostumstuket.
Cardigan, halsdukar, scarfs, smala skärp.
Rock, kappa, skinjacka, boots, converse.
Rutigt, randigt, mönstrat.
Använd väska killar!

Jag såg faktiskt en helt sjukt snygg kille här i Gävle häromdagen då jag besökte stan.
Han åh, jag kan inte beskriva. Han hade riktigt snygga boots med ett par upprullade jeans. Lång svart kappa, med en härligt stor halsduk lindad 20 varv rund halsen. Och ett underbart brunt snyggt klippt hår, väska & Nördbrillor.
Hur ofta ser man sådana snygga killar i Gävle? Hmm, två gånger per år. Dessutom kan han inte komma från Gävle om han såg ut så som han gjorde.  Fast han var nog över 25 år. Tusan.
 
Här nedan följer bilder på några (!) av de snyggangar som finns i sverige, (förutom Gävle!)
Titta, njut & ta till er killar! 









& till er killar som inte vill köra på riktgt den stilen så passar de här färglada gossarna galant!


Våga bära färg killar!
varför är det så några killar som bär färg föresten?

Men hörrni killar, stil ska det va´!
Tar ni på er sånna här kläder har ni mig på fall direkt!
Jag vill ha en kille med stil!

bilder från; Modette & Stockholm streetstyle. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: