erikaklang

Nedlägget eller längtan?

Kategori: ERIKA/KLANG

Har precis fått i mig en sliskig kebab med bröd & försöker nu tvinga bort smaken med den medföljande klubban..
En gammal & mjuk som man kan bita i. mumma.

Snart är det dax för den fjärde deltävligen av melodifestivalen.
Det skulle vara den såkallade Dödens grupp ikväll. Linda Bentzing, Charlotte Perellie, Strömstedt, Nordman m.m
Vi får vell se hur det låter, med tanke på de tidigare bidragen har man ju inte blivit särskillt imponerad.
Kanske är det dax att lägga ner Melodifestivalen?..
Men det man mest undrar över är ; Vad ska våran idol Björn Gustafsson hitta på härnäst?
Det är vad man längtar efter. Alla de tidigare gångerna har vart sjukt kul & jag har suttit & garvat i soffan.
Sjukt kul!
Förra lördagens uppträdande: Björns sång till Carina Berg
Den här med hela uppträdandet..


Han är för underbar, jag måste erkänna att jag kan nästan hela låten utantill.  hehe

Tänkt om man kände björn, han skulle få vara min björn, min teddybjörn.
Tänk om han kunde få roa mig hela dagarna.
Tänk om han hade kunnat sjunga låten till mig.
MMMMmmmm..

Björn är väldigt noga med mat. Han äter inte socker, dricker inte kaffe, inte alkohol, röker inte, snusar inte & han äter mycket ris & bulgur!
Åh, han är min. Min nyttiga kille. Här hemma gillar jag & mamma bulgur, qinoua, ris m.m Okej jag älskar det.
Men herrarna i huset. Nej nej.
Axel är mer en sodastreamad oboy kille. & pappa inte vet jag. Knappast bulgur killlen iallafall.

Min kille ska vara nyttig, jaa-aa absolut! men inte överdrivet, notera det.

vad händer sen då, vad ska man längta efter på lördagskvällarna. Björn får skaffa ett eget program. Det blir min favorit, jag lovar.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    svar: tack!
    Björn är bäst ju!

    2008-03-02 | 01:23:08
    Bloggadress: http://froggie.blogg.se
  • Maria säger:

    va e d för låtdu skriver om här, hihi (inte den när han sjunger till carina berg utan den andra)?
    har han sjöngt den?? jag får inte ha missat ngt, hihi!

    sen en fråga till hur lägger man in youtube klipp i bloggen? ha en super söndag! :)

    2008-03-02 | 08:55:22
    Bloggadress: http://mariapettersson.blogg.se
  • :) säger:

    störtskön :D

    2008-03-03 | 16:25:34
  • :) säger:

    störtskön :D

    2008-03-03 | 16:25:42

Kommentera inlägget här: