erikaklang

Konstiga drömmar.

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag har verkligen drömt sjukt konstiga drömmar på sistonde.
Tex inatt drömde jag om att vi skulle knäppa kort i skolan. Alla klasser var samlade till ett kort . Sedan helt plötsligt så kom det några hulliganer(?) de döda alla på skolan, förutom mig & några till. Vi flydde & sedan fick de tag på oss. Fler dödades med jag var fortfarande vid livet,  pga av en kille (faktiskt okänd, man fick aldirg se ansiktet) som "hulliganerna" trodde var ledare av nått slag, typ gud. Och killen gillade mig så de trodde jag var gudafru. haha .
jättekonstigt.
samma häromnatten då jag drömde att jag & en kille på min skola såkallad adrian åkte på nått läger. Lägretvar på skolan tror jag (?). Men så började det att ske massa av mord, och det bildades olika pakter. På slutet blev mitt "lag" tillfångatagna av det andra. " De Onda".  Vi skulle få sitta mot en vägg & de skulle få kasta kniv på oss. Jag fick som tur var en tjej som kastade på mig så hon kastade inte så hårt. Men jag blev träffad! I underlåret.Jag kände hur kallt det blev i kroppen. Men jag tog tag i kniven & drog ut den. Då kände jag att den vara hade huggit tag i byxan, så jag klarade mig. När de kastat klart återstod det bara 3 st av mitt lag. Då sa de onda att vi skulle få kasta de knivar som vi hade kavr uppe på saken vi satt. Jag hade ju då vart så smart att spara alla knivar som hade kastats mot mig. men idioterna bredvid mig hade kastat ner dom. jag tog iallafall mina knivar & kastade. Pricksäker som jag är så behövdes det bara en kniv per person. Men .. jag hade en kniv för lite , så en överlevde.
Vi blev sams, tog en varsin kniv & ristade in våra namn i den andres arm. ( som på den bästa sommaren, ni som har sett den) & sen gifte vi oss.  OCH- det var adrian som var kvar.
Knepigt.

Aja, sådana drömmar har jag drömt hela lovet..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: