erikaklang

I'm in love!

Kategori: SHOPPING

Sista dagen i skolan för mig på en vecka är avklarad. Imorgon åker vi. yes.
Åkte ner på stan för att köpa någon present till min spanjorska ;) Och jag köpte en jättefin kosta boda ljuslykta som jag faktiskt skulle vilja ha själv. Det skulle vara nått svenskt & den var ju svensk och bra!
Sedan kunde jag inte hålla tassarna borta från allt annat som stan erbjöd mig.
Förlåt Rebecka men tassarna vägrade sig att hålla sig i styr. Det blev ett par superläckra röd wayfarers!
För ynka 79 pix från BikBok !

image525
Såg dessa på Glitter också för samma pris men de från BikBok var snyggare & bättre! De från Glitter var för ljusa i glaset enligt mig. 
Sommarens största mode accossear är ju solglasögonen, & röda sen. Färger är ju också det som ska vara nu!
I love them.
Funderar faktiskt för att införskaffa mig ett par blåa likadana. 

Nu ska jag sticka iväg till affären & köpa lite som jag ska ha på flyget imorgon, t.ex. tidningar , godis och sånt.
Sedan ska jag packa det sista.
Det kommer nog ett sista inlägg antingen ikväll eller i morgonbitti. Hörs!

Kommentarer

  • rebecka säger:

    men gumman då, det är lugnt! :) jag ska åkta till stockholm på påsklovet och köpa massa sånnadär i olika färger, fast dock eckta och lite dryrare. fast man kan ju alltid hoppas på att det finns i spanien! :D tänk om det finns i alla världens färger, wiho. håll tummarna!

    2008-03-06 | 20:44:51

Kommentera inlägget här: