erikaklang

Face to face

Kategori: ERIKA/KLANG



facehunter

Jag är galen i snyggligheterna!

1. Nördbrillorna
2. Hatt, boots & kavaj är är så rätt!
3. Man med väska och hatt! Lär och ta efter.
4. Korta tröjor, slarvigt hår, smycken i mängder, hög midja med skärp, randigt, upprullade ben, boots. Raaoourw.
5. Shorts pojkar, shorts. Och hatt! kavaj, cardigan .
6. Randigt och jesuspluck. Bigbag.
7. Söti, spexig kavaj!
8. Höja shorts och blus.

Helt rätt.
jag skulle hemskt gärna införskaffa mig ett par boots. Lite i stilen som på bild 4. Typ Dr.Martens. De gör sig faktiskt himla bra till en somrigt blommig klänning. Tro det eller ej. Toppen.
Och en hatt, har en brun men. Mja, det gör sig inte snyggt till allt. En riktigt stilfull svart skulle jag vilja ha.


Ta in det här. Alla ni Gävle bor speciellt. Jag vill se mer av det här på stan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: