erikaklang

Söndag, nej det är bara så det känns

Kategori: ERIKA/KLANG

ack ack, jag har knappt någon tid till bloggen nu förtin. Det borde vara tvärtom, nu borde jag ha all tid i världen att uppdatera, posta massa inlägg, läsa underbara bloggar osv. Men jag är ute på så mycket äventyr när jag är ledig. Jag är med kompisar, går på stan, badar, leker, hoppar omkring m.m Det har gjorts mycket under de första dagarna. Nu hinner jag tyvärr inte berätta. Storyn om skolavslutningen kommer också så småning om. Kläderna, allt! Jag lovar, men inte när!
Emma har också förgyllt våran dag, mer om det också. Hon är guld värd.

Ikväll, eller snarare mer mot eftermiddagen ska jag, emma, ida & ida hem till Kristin (fkj.blogg.se) på "grillparty". Det blir mysigt.
Jaja, jag som tänkte att jag skulle ha all tid i världen med bloggen denna morgon men icke. Nilsson kommer snart.
Måste. gå. upp. ur. sängen. och. fixa. mig. AAAAAAAAA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: