erikaklang

Cuz you are the best of my life.

Kategori: ERIKA/KLANG

Dagen i Boulongern var härlig, riktigt härlig.
Vi fikade, solade, badade. (Hmm, andra med kläderna på! :O
Blev i knuffad så no outfit bild idag. men vad gör det, det spelar ingen roll. )
Efter skolan så har jag umgåtts med mina Idor. Nilsson & Nordin.
Vi har badat här vid mig, spelat yatzi, fitz osv. Lekt doktor har vi fått gjort också.
Nordin ramlade på bryggan, eller rättare sagt bryggan gick sönder. Hon skrapade
upp benet så vi fick ryka in med doktorväskan.
Emma kommer snart & vi ska troligtvis med calle på en båttur. Mysigt. Det blir lite kik på
gårdagens Greys också som jag spelade in eftersom vi inte kunde kolla på det igår.

Tänkte iallafall bjuda på några bilder från dagen.


1. Joel
2. En del av brännbollsligan.
3. Vid vattnet då några badade. Sandra & Madde posar vant!
4. Råmysig bild på Karin ( coockieplace.blogg.se)
5. Mitt plask då jag åkte i vattnet. thank's!
6. Bloggputte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: