erikaklang

Avslutningen

Kategori: ERIKA/KLANG

jajamensan, nu har jag äntligen lite tid över. Tänke att jag skulle berätta lite kort, en snabb sammanfattning om avslutningen.

Det började med att prästen pratade osv, sedan sjöng Leijding och Britta. Britta var för övrigt jätteduktig.
Vi sjöng salmer lalala, sen äntigen var det betygsutdelning. (fick dessutom pengar för betygen, fick ni?)
Äntligen så är det över.


utanför kyrkan, omkramning osv.


Ida Nordin, Jag, Eva- våran kontaktlärare, Ida Nilsson, Daniel - världens
bästa daniel!!!, Emma och till sist Karin,



Closer. Jag samt Eva.


Detta var vad jag hade på mig. Det regnade till och med när vi skulle gå till kyrkan. Tur som vi hade lev det ett litet uppehåll just då vi gick ut från kyrkan.



Klänning från indiska, armand från Lindex, örhängen från H&M samt den
gamla koftan som hindrade mig från att frysa.
Dessa skor satt också på fötterna.



Bara för en hedring till Danne så tar jag mig tid att skriva våran ramsa.

Don't mess, don't mess, don't mess with the best cause the best don't mess
Don't fool, don't fool, don't fool with the cool cause the cool don't fool.

From the east to the west NINE B is the best.

We gonna B-U-S-T, bust them, B-E-A-T beat them.

Beat them, bust them, that's so custom, GOOOOO... NINE B!

vi har liksom bytt ut nine B varje år.  7B 8B. vackert. 

Kommentarer

  • karin säger:

    japp, så nu är man på grönkvist. betygspengar är ju en riktigt bra idé ;)

    2008-06-15 | 17:57:35
  • Sandra säger:

    Bästa sången ever ! :D

    2008-06-27 | 02:09:21

Kommentera inlägget här: