erikaklang

Espandrillos

Kategori: SHOPPING

Igår var jag så himla trött så jag höll på att somna vid halv 12 -12. Men ändå gick jag inte och lade mig. Höll mig uppe till halv 2 iallafall. Men då ickade huvudet rätt regält och in i datorn. Tänkte att det var dags då liksom. Sen kunde jag inte sova på ett tag för ögonen var så torra. haha. Men ändå vaknade jag såhär tidigt, vid 9 ungefär. Helt utsövd, pigg och glad :)
Idag ska jag faktiskt ta tag och måla lite här på gården. Tänkte att  jag visar ett par av skorna jag köpte i spanien iallafall.



De är underbara, mina röda har använts otroligt mycket och de är verkligen slitna, men aldrig att jag skulle slänga dom.
Dessutom är de här blåa!  röda och blåa. Det råder ingen tvekan om att rött, vitt och blått är mina favoritfärger.
När jag bara slängerpå mig något icke planerat och ska iväg fort blir det oftast av bara farten just de färgerna. Senast igår tillexempel. Stor vit t-shirt, röd jacka, blåa jeans samt röda espandrillos. Känner mig lite av ett fån då när jag glider omkring på min röd, blå, vita cykel. Hahah. Snittsat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: