erikaklang

And you singing the song thinking this is the life

Kategori: ERIKA/KLANG





Om jag längtar tillbaka ? Skojjar ni med mig. Klart jag gör. Det var ju fint som snus där ju.
Levde loppan hela dagarna.

 
Idag med föresten. Idag var det den första fina dagen sedan jag komit hem. Jag och sanna har glidit runt i ån och ut mot havet hela dagen. Mysigt.
Gårdagens sommarkväll var faktiskt riktigt trevligt. Mycket trevligt folk. Nära och mindre nära. Folk som man inte träffat på länge och folk som man såg senast samma dag. Fortfarande lika trevligt.

Nu ska jag leta efter fina motiv i naturen. Puss!

Kommentarer

  • erika säger:

    måste bara informera allmänheten om att jag faktiskt kom ganska högt upp i palmen efter ett tag. :)

    2008-07-11 | 19:47:51
    Bloggadress: http://erikaklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: