erikaklang

SHOPPPP

Kategori: SHOPPING

Åkte på typ second hand runda med mamma idag. Eller runda & runda två ställen. Det finns ju som sagt bara 3 st secondhand butiker i gävle.. Åkte iallafall till Ria & till Kupan.
Hittade detta:

image313
image314
image315
Väska 20 :-
Skor 40:-
Skärp 10:-

Helt sjukt egentligen, jag känner mig så rich liskom. Helt onödiga saker, verkligen det jag inte behövde. Det väller snart över. jag har t.ex. 3 nyinköpta svarta lackskor som står på golvet som jag inte orkat ta reda på .. Hmmm. Men det är ju bra egentligen, tänk på de stackrarna som inte har några pengar .. Gud vad hemskt! Åh.
Nu får det vara nog.

Inne på kupan kom det fram en gubbe & sa:
- Snygg golfboll du har på huvvet du!
- Haha, sa jag bara.
- Jag menade inget illa, den var supersöt. Sån kan ju inte jag få till !
GOLFBOLL VA?!

Åkte till plantagen också & köpte lite gröna växter att fräscha upp med hemma.
 
image316
Två murgrönor hamnade t.ex i mitt rum.
Köpte även en vas (inte den på bilden) på lindholms till mitt rum.
Sedan köpte vi två fina krukor till vardagsrummet respektive köket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: