erikaklang

IKEA .

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag var tvungen att "tacka nej" till Gästriketräningen idag. Jag vette tusan vad jag gjort med knät, men det är nån slagt inflammation. Jag är liksom alldeles svullen & röd sen är det nån blåsa av nått slag också. & på köpet har jag ont i musklerna innanför liksom. aja , ska inte sitta här och klaga. Men jag var iallafall inte med idag.
Det var för flickor 17 också! Alltså inte f-15 som är min ålder. Men när jag ringde till Nisse som han kallas tränarn så sa han att vi skulle ses nästa gång. Då träningen är på Nynäs, annars är den alltid i typ Hofors eller Sandviken.
jag känner mig helt enkelt som ett "ampu" . haha
Jag åkte istället till IKEA & Köpis med mamma.
Det blev då lite inhandlat på IKEA. Ville fräsha upp rummet lite med nya färger osv. Så vi köpte en tavla, filt, kuddar, hylla m.m :)
Såg Marie Picasso också ;) Fett mycket folk så jag lät bli att stanna och lyssna. En glimt iallafall som man kan skryta om ;) haha .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: