erikaklang

Torsdag.

Kategori: ERIKA/KLANG

The day before the day.  Dagen som alla vill ha. Fredag såklart. Men idag är det torsdag..

Jaja, Vikaren i skolan var lite grymmis ;) viiisst?
Jag åkte i varje fall ner på stan efter skolan. Mötte upp mamma och gick och kikade. Köpte ett par nya tights.
Mina är totalt urtvättade och uttöjda. Verkligen dax för ett par nya. jag har faktiskt letat nu en tid men det har aldrig funnits i min storlek. DET är alltid nått som irreterar mig så mycket.
Att bero på storlekar; JAG HATAR dessa vita tygskor som aldrig finns i min storlek eller över huvudtaget!
Åtminstone inte som jag vill ha dom. Jag behöver dom. 
Får kika efter sånna i stockholm på tisdag nästa vecka. Bäst att de finns! Det känns som att det är det enda som fattas just nu.  

- & nått blommigt
- & nått mer ruggurringat
- & nån cool tisha
- &
- &


jag kan faktiskt hålla på hur länge som helst ...
men snälla söta rara stockholm, gör så att de finns när jag kommer & hälsar på er på tisdag. snälla snälla snälla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: