erikaklang

Kungliga huvudstaden

Kategori: SHOPPING

Var som sagt till Stockholm igår.Köpte endel saker faktiskt. Inte alls mycket, men fina :)

image499

image500image501

Skinpaj från H&M
Tisha från Monki
Vita skor från H&M-barn
Budda aktig sak från In´ & finn  ( eller vad kallas denna figur?)
Liten spanska ordbok från Bokia
+ ett par trosor som inte fick vara med på bild . också de svart-vita.
Så typiskt.

Ni fattar inte hur sjukt sjukt sjukt nära det var att jag köpte skorna med korksula från STHLM DG, som jag skrev om i nått tidigare inlägg. Ångrade mig i sista sekunden . eller jag tänkte på mitt eget bästa.
Jag vill ha så mycket skor. och dom var svart ju, som alla andra . dessutom åker jag till spanien om 9 dagar. Då behöver jag ju pengar !
annars finns de ju här hemma i Gävle också om det skulle vara att jag ångrar mig.

den lilla spanska ordboken är skitbra att ha i väskan till krislägen . hehe

Jag hittade iallalfall vita tygskor som jag har letat efter så länge. Måste sluta vara så kräsen. Och vårjacka , att hitta en sån som dög tog hela dagen. Kollade på alla olika, parkas, skinnjacka, you name it! Efter en fika med Semla (är uppe i min 7 nu!) & mycket funderande kom vi fram till att skinnjackan var bäst. så..
Men inget blommigt över huvudtaget. det kommer väl.

& monki, så mycket snyggt att man inte kunde bestämma sig för något. Det blev ju då iallafall en stor cool tisha som jag också letat efter. Okej, kanske inte så cool, men snygg! Fin text.


Hoppas ni hade en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: