erikaklang

YEEAAH DUDES!

Kategori: ERIKA/KLANG


bild från förra helgen.

Helgen har vart typ, perfekt. Lagom liksom. I fredags hade jag, ida och emma en tv-kväll med våra allas älskare, Ben&Jerry glass. Toppen. Och igår bakade jag pepparkakor med mormor på morgonen och julpysslade lite. Sedan åkte jag ner på stan och letade julklappar. Det börjar ju bli lite stressigt det där, och svårt är det. haha. Efter det åkte jag hem och käkade och drack glögg och åt nybakta pepparkakor med pappa. Efter en timme var det dax att bege sig ut igen. Jag, ida och alfred åkte till träffen för att kika på innebandy. GGIK - Skutskär. Dock vann skutarna, ack ack. Efter det var det raka vägen hem till ida med tjejerna. Party. Det blev en sanning och konsekvens kväll. Underbart tjejer. Mycket buss? Ohoja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: