erikaklang

WHEN I FIRST SAW YOU..

Kategori: ERIKA/KLANG


agyness.


Gårdagen med brudarna här hemma hos mig var inte annat än bra alltså! Gussebarn. Jag fick massor av fint av flickorna och bild på det samt vad jag fick av familjen och vad jag fick av släkten idag kommer det bilder på snarast. Att bero på bilder kommer det bilder från de fina tillställningarna igår och idag också. 
Idag kom nämligen Sanna, Ida och Emma hit. Vi kikade på Mamma Mia (igen), åt godis och knäppte tusen kort. De dyker nog upp så småning om. Före tjejerna kom hit så började dagen med Ica Maxi besök, havrebolls ätning, köp av gran (jag måste vara med och bestämma, så är det varje år. Jag är ju granmästaren) och vid 3 kom släkten för att fira mig.. Det har vart mycket firande nu de senaste dagarna.. Nääice. Julafton om 2 dagar, klockan har ju just paserat 00. mjau

Kommentarer


Kommentera inlägget här: