erikaklang

GOD JUL

Kategori: ERIKA/KLANG



Alla hade nog rubriken God Jul igår förutom jag. Jag hade nämligen gett mig "elspels" förbud igår på självaste julafton. haha. Men min rubrik kommer idag istället. Hoppas ni hade en bra jul allihopa! Vi firade väl en riktigt Svensson-jul som vi alltid gör med släkten, kalle anka kl. 3, brakjulbord och julklappar. Supertrevligt. Jag blev faktiskt rätt nöjd julklapparna också. Jag tror jag har lärt mig att uppskatta det jag får nu för tiden. Okej, iallafall lite mer än förr. Efter julklapparna satte vi oss för att kolla på Tomten är far till alla barnen och efter det hade vi allsång med guitarr och pjano. Mysigt.
Nu har jag just kommit hem från Testebovallen där jag, famlijen och kusinerna åkt skridskor tillsammans. Det är lite utav en tradition hos oss och snart ses vi igen. Då blir det mat hos mormor, sällskaps spel och slummer i soffan till någon bra film. Bilder dyker väl upp så småning om vet ni. Kameran är kvar hos kusinerna. Puss.

Kommentarer

  • idanilsson säger:

    erika, var du tvungen att reta mig lite till? du skrev ju inte ens vad du hade fått! ERIKA!

    2008-12-25 | 19:23:40

Kommentera inlägget här: