erikaklang

Music, music feel the beat

Kategori: ERIKA/KLANG



Vet ni. Jag dör lite för varje gång som det spelas någon av mina favoritlåtar i en
klädaffär eller något liknande. Tyvärr så händer det inte så ofta. Oftast spelas
bara de gamla tråkiga som går på Rix Fm hela dagarna. Det har bara hänt 2
gånger tidigare. 2 underbara gånger. Visst låter det löjligt men vad tusan. Hur ofta
händer det liksom. Först gången var när jag var i spanien. Vi var inne i ett stort
shoppingcenter i Barcelona. Shoppade gärnet och för att avsluta så gick vi in på
hederliga H&M. Jag trallar omkring där, börjar sjunga med i låten som verkar vara
superbra och kommer på mig själv att det är ju för fan The Kooks! Jag hoppade i
taket av förstjusning. Typ. H&m, gamla hederliga H&m spelar världens bästa The
Kooks. Varför kan de inte göra det här också! Så mycket gladare jag skulel bli och
så mycket mer jag skulle hitta. Andra gången jag dog lite var så sent som i söndags.
Sanna, min kusin provade ett par jeans på MQ här i stan. Det var samma sak den
här gången också. Jag börjar nynna med på en låt som verkar skit bra. Kommer på
mig själv att det är The tough alliance med Koka Kola Veins. Yes. Jag dör. Tänk om
de alltid skulle spela sådana bra låter vad lycklig och död jag skulle vara om dagarna.
Puss.

The kooks
The tough alliance

Kommentarer

  • simon som fan säger:

    tror jag såg dig idag jao

    2008-08-26 | 21:19:47
    Bloggadress: http://simonlindberg.blogg.se/
  • Bea säger:

    Haha, men jag förstår dig Erika :D Tough alliance är verkligen skitbra! Inte så konstigt att man flyger i taket när man hör dem! :) Gillar du electronica? :D Kul i så fall! ^^ Det finns ju hur mkt bra electronica som hellst!

    Puss och Kram Bea

    2008-08-27 | 11:40:52
    Bloggadress: http://beaemilsson.blogg.se/
  • tuva säger:

    aa ellehur, klassen värkar skit bra:D

    2008-08-27 | 15:10:39
    Bloggadress: http://tuvamalmo.blogg.se/
  • simon säger:

    i matsalen!

    2008-08-27 | 21:39:29
    Bloggadress: http://simonlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: