erikaklang

Ocean mist

Kategori: ERIKA/KLANG



Jag klippte mig igår. Inget speciellt egentligen. Bara topparna. Jag odlar fortfarande .
Köpte mig iallafall en ny saltvattenspray. Jag anväder det jämt. Jag blöter håret och
sprayar i saltvatten spray every morning. Året runt. Sommar som vinter. Fast okej, inte
varje dag på sommaren. Men mitt hår blir så slickigt och lent och så som jag inte vill
ha det annars. Den här flaskan som kommer från REF 150 ml. kostar 149:-. Brukar
även använda L´oreals saltvatten. Toppen. Såklart finns det billigare alternativ. Från
tex. PRFOFFS och H&Ms egna. Fast jag vet inte om de håller måttet . haha.  Jag
rekomenderar det verkligen.

Kommentarer

  • en rebecka som saknar erika. säger:

    Already got one! Verkligen toppen produkt.<3

    2008-08-31 | 15:56:39
    Bloggadress: http://stylefile.devote.se

Kommentera inlägget här: