erikaklang

Starlet & Bustet cup

Kategori: ERIKA/KLANG

Hemma från helgens cup i Mora. Kul & skojjigt. men jaa.. vi förlorade i B-finalen.
Jag är fortfarande ruskigt piss över det.  Men jag älskar stämningen & sammahållningen.
Laget är bäst helt enkelt.



Dagen har vart riktigt slapp. Halva förmiddagen gjorde vi skultar & hade en lektion spanska då vi mest "lekte" .
Efter lunch knäppte vi sånadär avslutningskort. Det var kul. Vi skulle vara sportiga. Stigslunds 92- elit , höhöhö
Jag var då innebandybrud. kan inte tänka mig att ni trodde jag var något annat. Innebandy är underbart.
Efter det hade vi PUH-tid och jag har Egen träning.  Slappt & skönt att starta veckan så.

Nu ska det allt göras läxor. Svenska & slöjd. jag håller på med en kjol & jag vet att den komemr att bli så ful så jag vill inte fortsätta med den. Men men, I have to.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: