erikaklang

Shake a leg

Kategori: ERIKA/KLANG

Nu när jag ändå är igång så kan jag ju berätta lite om kvällarna också.
Hos Emma var vi ungefär 10 tjejer, åt tacos, glass & massor av gotti.
Vi kollade spelade lite guitar hero & kollade på film.
Georgia rule. Super bra. med bland annat Jane Fonda, Lindsay Lohan, Felicity Huffman.



Super bra, verkligen värd att se. Jag rekommenderar den starkt.

Igår kväll då vi var hos ida så var vi ca 7 st. Vi åt & drack & myste.
Vi bjöds på potatisklyftor, kött & bea. Till efterätt så fick vi cheesecake. Som jag älskar!
Speciellt IDAS!
Vi spelade även där lite GH & såg på film.
Där så såg vi först Från andra sidan

 

Trailer:


Jag tyckte den var grymt bra iallafall, också den värd att se!
Sedan kollade vi på Hairspray också.
Hairspray

Lyckade kvällar till 1000.
Nu ska jag bege mig ut på prommis, kommeer nog bli till en upptäcksfärd tillslut.
haha.
Fotoar om något intressant dyker upp,
Chao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: