erikaklang

Prov & en fika

Kategori: ERIKA/KLANG

Efter en hemsk dag i skolan med no prov & engelska nationella.
Dessutom var det torsdag, min hemskaste dag. & längsta.
No:n gick inte bra alls. Jag upptäckte igår då jag skulle läsa att jag inte hade alla sidor. Det var liksom 3 sidor som fattades så jag fick dom idag på morgonen. Nej usch, såhär dåligt har jag aldrig kännt inför ett prov, och det kommer ju inte få ske igen!
Det muntliga engelska nationella provet gick faktiskt mycket bra! Det var ju lättare än vad jag trodde.
Så det känns ju jätteskönt.
Sedan fick vi reda (preliminärt) på vad vi kom in på, & jag kom in på mitt första val - Sam-ekonomi, så det känns skönt. Studievägledaren sa att jag kunde till & med sänka mig en bra bit (har 265 p just nu men kommer höja mig i flera ämnen enligt många lärare) så skulle jag nog ändå komma in. Men det kommer ju verkligen inte hända. Här ska det höjas minsan!
Eva sa till & med idag att det troligen kommer bli ett mvg i svenska också! Kul.
Uppgiften som vi hade när vi skulle berätta hela våran livshistoria ( vet inte om jag har berättat om den?) fick jag ett mycket välförtjänt mvg på :) 
Idag har jag inget att träna på så det är så skönt. 
Livet känns mycket mer lättat nu!

Efter skolan var jag med emma ett tag, sedan tog vi bussen ner på stan & så mötte vi upp en underbar flicka vid namn Emma Palmqvist. Gick & fikade på Geroge & pratade om allt vi kom på. Det är så kul att träffa gamla vänner, eller gamla & gamla, det var bara ett tag sen vi hördes av. Kul som sagt! 
Nu sitter jag här & kikar på lite bloggar & så. Tänkte lägga in dagens outfit & sedan ska jag ta mig en smoothie & kolla i Damernas. Det finns mycket fina bilder faktiskt. 

Pussar erika  

Kommentarer

  • http://TUMADRE.blogg.se säger:

    var det skönt att INTE komma in på förstahadnsvalet? :P

    2008-04-10 | 21:20:23
    Bloggadress: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här: