erikaklang

Mummie I´m home.

Kategori:

Det är sjukligt skönt att vara hemma men samtidigt både och!
Det var riktigt tugnt att länmna ett strålande soligt ÅRE!  Uuhaa.
Bilder från resan kommer ni att få efterhand, jag orkar tyvärr
inte ladda in något nu. Efter & med bilderna tänkte jag att ni 
kommer att få se hur min underbara vecka har varit.
Det blev faktiskt exakt som jag hoppats på. Soligt, någon
minus (+ också ibland), m.m. Underbart! Dessutom har det
varit ruskigt kul, med massor av skratt.
Jag hade lätt kunnat stanna ytterligare en vecka i paradiset.
.. fast ont i kroppen kan man ju inte ljuga om att jag inte har!
Gjorde iallafall bara illa mig sista dagen, som tur var!
Knät ( som jag vanligtvis har ont i) åkte på stryk då jag
hoppade i ett hopp. Då gjorde jag även illa höger underben(?).
smalbenet typ. fast på ett konstigare sätt. nog om det.
Som sagt, det har vart rena rama himmelriket!
Tack, käre gud!
puss erika

Kommentarer


Kommentera inlägget här: