erikaklang

Daggi-maski

Kategori: ERIKA/KLANG

Det var riktigt tungt att börja i skolan igen, det kändes som att jag varit
borta i en månad ungefär. Jag ville verkligen inte i morse. Dessutom
regnade det ;O  det har spöregnat hela dagen.
Därför, just därför har jag noll inspiration till att skriva om något.
Jag räknade till & med maskarna på gatan på vägen hem.
Hundratals säkert men jag glömde bort vad jag var på efter ett tag.
Det var iallafall minst 10 st bara på in lilla gata & då måste jag ha
missat en massor eftersom gatan är liksom inte 1 m bred &
regnet piskade i ögonen. annars var det ganska mysigt ändå under
mitt leopardmönstrade paraply. Jag har kommit på att jag vill ha ett
blommigt också föresten. Vackert. Mitt djuriska känns så hösigt.
Jag som hade tänkt mig att bära en superfin blus idag på kroppen.
Men icke sa nicke, det första jag såg då pappa drog upp persiennen
& jag hade gnuggat till mig lite i ögonen & sakta men säkert vaknat var
just regn! usch. då var det bara att glömma. liksom som att det inte var
nog med att det var måndag & det var dags att börja jobba igen. va?
Jag får helt enkelt spara min underbara blus till en vackrare dag.
tack för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: