erikaklang

Dagens outfit

Kategori:

Jag har fortfarande inte kommit igång med no:n, tamejfan på mig.
Tänkte att jag skulle lägga in bilderna från gårdagens outfit, så jag kikade igenom dom.
Min första tanke var verkligen; ALDRIG. Hur de såg ut?!  Det såg ut som jag hade kletat mat, som typ köttfärs, runt hela munnen. Det ser helt galet ut på kort. Inte kan väl jag råför att jag har vart i fjällen & bara blivit brun om aniktet & är vit som snö om halsen m.m. Dessutom är det ju mest brund vid munnen p.g.a att jag åkte med brillorna på.
Nej, never. Ja hade iallafall mina kära tights från GinaTricot, sedan hade jag min hemhopkyplade kjol, jag älskar den. Till det hade jag en vit vanlig tisha från H&M instoppad i kjolen & en brun kofta till från zara. Sist men inte minst hade jag mitt ursnygga & stora peace halsband från secondhand. Det satt som handen i hansken.

Detta !

Men jag tänkte iallafall bjuda på dagens outfit, jag tycker faktiskt outfit låter lite kul & crazy. Härligt.hehe
Here it comes:

image592

Tights från Gina & kjolen är som sagt hemmagjord. Skjortaktig tunika i lite skrynkligt material från Esprit & under har jag en långärmad från GinaTricot den också. Halsbandet kommer från H&M.
Vejert.


Ps; idag fick vi reda på ett gammalt spanska prov, eller rätt så gammalt iallafall. Det var också vajert för jag fick MVG. sådeså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: