erikaklang

Avslutnings dress

Kategori: ERIKA/KLANG

Jag bara letar & letar nu, på alla sidor jag kan komma på, efter en avslutningsklänning. Men det är ingen idé för mig att bestämma mig ännu för då ångrar jag mig på direkten. Forever21 har många vackra klänningar tex. men Finast som jag sett hittils måste vara den rosa med volanger från Monki. Den är helt fabulous!
Jag skrev ju om den för ett bra tag sen, att den var underbar osv. men nu verkar alla ha fått span på den, då blir det ju inte lika kul. Tänkte iallafall jag skulle ta mig till uppsala nästnästa helg eller något och kika på den. Ni kan ju försöka håller er borta från den tills dess ;)
Annars skulle det vara riktigt kul om man hittade någon fin på secondhand! Då är det ju nästan aldrig nån annan som har lika. Det blir liksom roligast så.

Nu ska jag sy på min kjol, fast först äta. au revoir!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: