erikaklang

Allt blandas med vatten

Kategori: ERIKA/KLANG

image644
Har just kommit hem från ca en timmes promenad.
Det var ingen träning idag så jag tog tillfället i akt och
gick med mamma min som ändå skulle ut. Vi plockade
lite blåbärsris & blommor. Ni vet såna här fina blåa. Tror 
att de kallas Skilla eller något. De är iallafall vackra.

Just det, när vi var & kollade på blommor och sånt så
smet jag in på din sko som ligger alldeles bredvid så
kom jag på att jag måste ju för 17 ha skor också till 
skolavslutningen. Åh, det har jag alltid problem med.
Antingen så hittar jag skor först och sen så hittar jag 
ingen klänning att ha till eller så hittar jag en klänning
och finner sedan inga skor! Det är så typiskt. Nått tips?

Bilden ovan är på mig med de historiska brillerna.
Vi hade dom på buster och om man var sur så skulle 
man sätta på sig dom där glasögonen så blev man glad.
Alltså superglad. Härliga brillor, man kan gå runt och vara
glad jämt. Underbart. Må ju säga att sanna var snyggast
i dom då hon gjorde mittbena & glasögonen utanpå
håret. Yey skit snyggt!  Vi hade så roligt åt dom där glasen.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: