erikaklang

8 april

Kategori: ERIKA/KLANG

Det regnar regner & åter igen regnar. Till och med snöblandat. Jag vill ha mina vårkläder, blommiga & fina med färg. Jag vill använda solglasögon i massor. Jag vill kunna äta glass i solen utan att behöva ha vantar på mig. Jag vill kunna sola & bli brun. Jag vill kunna känna våren, toppa en enstaka tå i vattnet bara för att det ska kunna kännas lite extra sommrigt. Jag vill kunna sätta min bara fot på en torr & solvarm fläck på gatan osv osv. Jag kan hålla på hur länge som helst.
Nu är det vara grått & regnigt, ingen inspiration till kläder, inga nya ideér.
Dessutom har vi massor av läxor, uppsatser vi ska skriva, massor av böcker som måste läsas + nationella proven :O jag missade ett när jag var i fjällen till & med. Nej usch allt är grått & regnigt .

Men vi hade träning idag, superkul med jobbigt. Styrka hela tiden förutom 10 min spel.  Jag som redan hade träningsverk¨. Vågar inte ens tänka på hur jag är imorgon när jag ska upp ur sängen. Det kommer bli dubbelt så jobbigt att kliva upp på morgonen. Huuh.

Ni får dagens outfit lite senare.



Grattis Sandra i förskott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: