erikaklang

090422

Kategori: ERIKA/KLANG

image629

Jag börjar med att säga GRATTIS IDA !

Skolan är underbar den här veckan. Det enda vi gör är att slappa.
Och sola, hela rasterna sitter vi ute, det är underbart varmt!
Förstalektionen hade vi bild då vi skulle göra våra egna masker,
till ansiktet ni vet. Sedan har vi haft 2 st spanska redoviningar.
Sammanlagt 3 klasser.Medans vi gjorde det har de andra i
klassen kollat på film. De såg This is England. Men jag har
redan sett den så det gjorde inte så speciellt mycket. Men jag
gjorde iallafall bort mig på redovisningen när vi hade 2 klasser.
Det var lite kul ;)  Nu ska jag snart sticka iväg på innebandy
träning. Vi ska få våra nya overaller :D Alldeles sprillans till
Buster Cup som vi åker till på fredag. Då är vi förrensten lediga
också, underbart. Ha en bra kväll cupcakes. Chao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: