erikaklang

080429

Kategori: ERIKA/KLANG

Näst sista dagen i april. Grattis till Hansson på födelsedagen!
Det är hur många som helst som fyller i April ju! semester barn helt enkelt, gjorda i Juli typ. Ack ack.

Tisadagar är alltid sköna, syslöjd på morgonen då jag gjorde det allra sista på min kjol.
Det vill säga det jag inte hann med igår. Men jag lär säga att den den blev ful. Hahah . Den kommer nog inte till användning..
Efter syslöjden har vi idrott sedan bild då vi håller på men självporträtt, klurigt må jag säga.
Sedan har vi bara engelska & spanska.

Efter skolan så har jag praktiskt taget inte gjort någonting. Tv, blogga, tv, blogg , leta mönster till kjolar, tv osv .
Gilmore Girls var såklart ett måste! Älskar det programmet.

Nu ska jag  joina mamma på blomsterhandeln (Lät klyftigt).
Adios!

Kommentarer

  • idanilsson säger:

    jag älskar också gilmore girls men har missat det på sistonde... kan inte du berätta lite som hänt (A)? :D

    2008-04-29 | 20:02:26

Kommentera inlägget här: