erikaklang

080414

Kategori: ERIKA/KLANG

Efter en superhärlig studiedag som verkligen inte kom en enda dag försent så har jag nyss fått i mig lite mat & det är dags att ta tag i min svenska uppsats som måste göras. Författar Klassiker... Jag har Hjalmar Söderberg, någon som vet något intressant om honom? Om ni har läst hans bok Doktor Glas vill jag gärna veta vad ni tyckte om den? Skulle vara toppen att få in det i uppsatsen!

Det var så tungt att vakna i morse men jag tog tag i det hela & nästan hoppade upp i sängen. Det går bäst då!
Satte i gång att städa & fixa i mitt rum & sedan duschade jag & tog cykeln in till stan. Den lockade extra mycket idag då det äntligen var sol :)
Jag köpte lite saker, men det postar jag in senare. ( laddar batteriet till kameran.) Nu ska jag vara lika duktig som jag har vart hela dagen & fortsätta med Svenskan.
Kom ihåg att skriva om ni har läst Doktor Glas av Hjalmar Söderberg. Antingen kommenterar ni inlägget bara och berättar eller så får ni gärna mejla mig på [email protected].
Tack! ♥


Grattis Elina, hurra hurra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: