erikaklang

mysis kväll .

Kategori: ERIKA/KLANG

åh , trök trök trök . jag är inte på humör alls idag. musik på morronen -lekar bara gick vell ganska bra :d  C&D är i stockholm på riksdags besök så trötta skolan , & vi ska dit i november :O
men på eftermiddagen hade vi idrott , spring test , gick vell ändå sådär med tanke på min kondition ,   höhö.
tiden talar jag inte om , ha . åkte hem & duschade för vi hade idrott sista timmen :) skönt .
sedan var jag med emma & innan vi åkte hem stod vi hur länge som helst & bara pratade med sandra :*
 
emma & jag åt mellis & muffins sen tog vi & satt oss vid datorn. paratde & myste .sen skulle hon hem & äta . och nu ska jag snart äta själv .  
ska mysa ikväll , med nybakta dumlekakor & idol <3   hah .  sen sover hon hos mig.
 träningsmatch imorgon mot GGIK .  önska mig lycka till :)

/erika


and I hate that I love you so ..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    låter som en trevlig kväll, ska också bara mysa hemma ikväll.. ääälskar höstmys :) haha

    2007-09-21 | 18:25:06
    Bloggadress: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här: